sobota, 3 grudnia 2011

Początki bywają trudne ...

Hej Dziewczyny.

Po długich namowach mojej kochanej Przyjaciółki WaniliowyMakeup postanowiłam dołączyć do Was. Wiadome iż początki są trudne, lecz postaram zmierzyć się z Tym nowym wyzwaniem jakie jest prowadzenie takiego bloga.

Chciałabym by mój blog trochę inaczej wyglądał jak te które od dłuższego czasu obserwuje jako " tajny krasnal" Ja wiem że dużo osób porostu wkleja z necisza inspiracje z ciuchami, butami, kosmetykami ... itp itd ale myślę że nie o To chodzi bo każda z Was szuka czegoś nowego porady inspiracji z naszego własnego osobistego stylu, stylu który Jest w nas wykreowany.

Długi czas myślałam jak to będzie wyglądać u mnie a wiec moje dziewczyny  znajdziecie domowe sposoby na naturalne kosmetyki typu peelingi, maseczki, płukanki do włosów , tajne mikstury na pazury :P i wiele innych fajnych rzeczy kulinaria tez się znajdą. Agatka WaniliowyMakeup wspominała o moich oczyskach i o ich makijażu, myślę iż i to również się pojawi.

Mam ogromną nadzieje że pomożecie mi,pod powiecie co byście chciały tak naprawdę znaleźć w takim blogu. 

Przesyłam Wam buziaki :) :** muaa

1 komentarz: