wtorek, 6 grudnia 2011

dbajmy o dłonie zimą


Hej dziewczyny ;)   


Jak wiecie zima nie jest dobrym sprzymierzeńcem dla dłoni, że skóra rąk jest często przesuszona, zaczerwieniona, popękana.
Nie na darmo się mówi - pokaż mi swoje ręce, a powiem ci, kim jesteś i ile masz lat. Jednak powiedzenie to nie zawsze się sprawdza. Bywa bowiem i tak, że dłonie wyglądają o wiele gorzej, starzej niż reszta ciała. 
Jak również wiecie dłonie to najbardziej zapracowana część ciała która jest najbardziej narażona na podrażnienia,uszkodzenia itp itd. Dlatego należy dbać o dłonie szczególnie troskliwie i systematycznie, a nie tylko od wielkiego święta, gdyż inaczej szybko staną się szorstkie, brzydkie, nieprzyjemne w dotyku. 
Przygotowałam kilka sposobów które osobiście zawsze stosuje, są szybkie i nie pochłaniają masy czasu ;)

Peeling dłoni:
kilka listków mięty zmiksuj , dodaj sok z półowy limonki oraz łyżkę  oliwy z oliwek i łyżkę cukru . Wszystkie składniki mieszamy. Miksturę wetrzyj w dłonie zrób kojący masaż pozostaw na 2-3 min a następnie spłucz ciepła wodą i wmasuj swój ulubiony krem do rąk mój jest do Soraya Krem do rąk regenerująco łagodzący można go kupić za 9.20 w każdej drogerii.


Kąpiel nawilżająca
łyżkę płatków owsianych oraz łyżkę soli ( może być kuchenna) wymieszaj z jedna szklanką letniego mleka . Dłonie mocz przez ok.15 min  Taka kąpiel da dłoniom nawilżenie oraz gładkości.

Kompres wzmacniający paznokcie:
2-3 łyżeczki oleju rycynowego , dodaj do 1 łyżeczki soku z cytryny i staranie wmasuj w każdy paznokieć z osobna , zacznij od skórek . Zabieg ten co wieczór przed snem wykonuj a zobaczysz efekty już po tygodniu :)
Kąpiel zmiękczająca i nawilżająca skórki
Zmieszaj 2 łyżki soku z ananasa z 1 łyżeczką oliwy z oliwek . W kąpieli zanurz dłonie i mocz ok. 15 min Osusz dłonie.

Kąpiel w parafinie :
Kostki prafiny ( dostniesz ją w aptece) rozpusc w garnuszku .( Garnuszek z parafina umiesc w drugm garczku z wrzatkiem) Gdy nieco przesytygnie , zanurz dlonie w parafinie . Poczekaj aż zasygnie i po 15 min zdejmij parafinowe rekawiczki :)
   Wybrałam akurat te sposoby których najczęściej stosuje, chodź mam jeszcze mase innych przepisów gdybyście chciały to je umieszcze lub podeśle mailowo. 

 
Moja osoba ma fisia na punkcie dłoni i ich wyglądzie w szufladzie znajdziecie nie wiele rzeczy ponieważ stosuje metody domowe które świenie wpływają na moje dłonie :) :
  • Soraya Krem do rąk regenerująco łagodzący
  • Dove Regenerating Hand Cream na noc
  • Serum do rąk Eveline młode dłonie odmładzające 
  • Overnight Replenish, Elegant Touch, - odżywka do pazurków już po 3 dniach widać efekt :) bardzo polecam to cudo. 
Jeżeli macie jakieś pytania lub chciałybyście coś wiedzieć dodatkowo czekam na wasze wiadomości pozdrawiam cieplutko  w ten zimny dzień :*
 

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy i przydatny post! Ja bym prosiła o jeszcze jakieś inne domowe miksury na maila, o ile nie jest to problem. Ostatnio moje dłonie sa popękane i zaczerwienione :( to mój e-mail: sylwia1448@wp.pl Z góry ślicznie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy przepis:) na pewno jak przyjdę tylko po pracy to spróbuję:) Zapraszam do mnie na bloga
    http://ivyalice18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne! Napewno wypróbuje! Czekam na nowe posty. Zapraszam tez do mnie www.netfluxowekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń